Aktiviteter - Vinter

Påskeskirenn på Nordfjellstølen i år

oppdatert 07.04.2022

I år skal det (endelig) arrangeres Påskeskirennet på Nordfjellstølen igjen etter 3 års tvangspause grunnet korona.

Rennet blir organisert privat i regi av ildsjeler blant hyttenaboer og skal finne sted på påskeaften. Organisasjonskomiteen kommer til å informere nærmere på Facebook siden «Har hytte på Nordfjellstølen» og det vil komme opp plakater.

Arrangementet pleier å trekke mange hyttenaboer og bidrar etter styrets mening veldig positiv til sosialt samvær på feltet.

Styret i Hytteeierforeningen ønsker alle medlemmer og hyttenaboer på feltet en riktig fin påske.

Styret i Nordfjellstølens Hytteeierforening

Løypene i Aurdal og Kruk - Hvordan blir de til?

Dette spørsmålet ønsket styret i Nordfjellstølens Hytteeierforening å få belyst nærmere.
Det er Aurdal og Kruk Løypelag (AKL), en frivillig forening, som prepper løypenettet i området.
Styret fikk muligheten til å sitte på med en av løypemaskinene grutidlig en søndag morgen i vinterferien 2021.

Les hele rapporten med flotte bilder her.

Se gps tracking fra Kruk og Aurdal løypelag her. GPS

Se status på prepping i området.